Wednesday 12 December 2012

Seronok ye :)

Assalamualaikum kalian.

ngehngeh
Act,baru selesai menjengah-jengah belog-belog junior aku yang tengah
ke'happy'an.Al-maklumlah,orang dah merdeka daripada SP(r)M hihi

Seronoknyeeee ! Tahniah ye !

Aii,kalau dikenang aktiviti aku lepas SPM aritu :

Ambik lesen
Isi segala borang scholarship
Interview UPNM (hihi)
  
dan lain-lain yang tak dapat di'list'kan

Tetapi,ketiga-tiga yang di atas tak sempurna pun pelaksanaan nye.hihi
Senang cite tak kesampaian la.wuu wuu sedih.
Lesen tu memang sampai sekarang tak complete,gara-gara ujian warna !
.bukan rabun warna huu.
Scholarship pulak,hmm,sedih part ni.ngehngeh result tak mengizinkan.
.Takpela.
Interview UPNM pulak,aii tinggi pulak tak cukup.
Lupe nak jengket-jengket sikit time ukur tinggi !
.Ayah aku suruh jengket.
Impian sebelum Spm,biasalah mesti nak fly fly tetinggi pergi tempat lain
hee
Agak kecewa tak dapat MARA.
Yeah,ramai kengkawan aku senasib dengan aku mostly sebab result 
English kitorang.
wiuwiuwiuwiu


Tapi,rezeki aku dan kengkawan yang bijaksana bijaksini dekat sini.Aku rase itulah the best untuk kitorang.
ohho
Tetibe,rase sebak.
meow~
 
Oleh itu,(hihi) korang kalau tak dapat fly
jangan sesedih ye.
kite gang ! (ehhe)

Tapi,batch korang ni hebat dan cerdik belaka :)
In sya Allah
Straight A+ semuanya !
Jyeah!!

Well,everything happened with reasons!

Aku percaye,pegang kata-kata tu.

 Untuk itu.Sekian.Terima Kasih.Harap Maklum

ehhe :)

3 comments:

  1. takde maksud ape ape. sape agaknye ye tuan punya badan nyamnyam ni!makan pun sodap ni >;)

    ReplyDelete
  2. ehh.. xcakap pon ad maksud ape2.. haha.. xboleh2.. nyam nyam limited edition nih..:p

    ReplyDelete

Jzkk evelibodi !