Friday 7 June 2013

Don't sleep too much.

Uhuk.
Assalamualaikum!
Di sini mahu berkongsi cerita dengan di sana. 
Emm setelah berhempas pulas selama 2 semester yakni setahun pengajian asasi kat cfs (berbaki setahun lagik!), aku dapat conclude kan yang sebenarnye perasaan bile belajar kat u atau sekolah ni macam sama jek.
Oh ye, lupe. memang la sama. Sebab aku ni baru asasi jek.
Belajar balik la semua bio math physic kimia tu kan.
tapi detail lagi la, name pun u. hihu
Haa. da tersebut pulak math kat situ. Ni yang mengimbau kenangan final exam aritu ni.
Paper Mathematics 1
.
.
.
.Aku tak boleh jawab! Nguuu ~.~ 
Soalan dia. Haih. Malas nak cakap.
Aku rase mcm banyak dah buat latihan. (Hihi)
Atau memang sebab aku ni kalau masuk bab nombor memang kiok .
Okey.
Kita tunggu dan lihat jek la result yang bakal keluar nanti.
takutnye ai! Nguuu ~.~
Pastu kat rumah pulak, pasal aku ter'inspired' dengan quotes ni 
'Don't sleep too much. Enjoy being alive & productive. There is plenty of time to be dead &definitely sleep forever'

terus kau.. balik rumah aku mmg tak tido siang.
pagi tolong mak aku kat kedai.
tgh hari hbskan novel.
petang riadah.
tp, hihihihi 2-3 ari jela bertahannye.
heeeeeeee.
lepas 2-3 ari tu paham paham la perkara yang berlaku seterusnye >.<
malu nak cite kat sini. :p
SEKIAN.

No comments:

Post a Comment

Jzkk evelibodi !