Thursday 10 May 2012

Miss y'all Savvians :')

Assalamualaikum..

Malam semalam pukul doblas aku dah terbungkang,awal kan?ahahah awal sangat..Then,bile bangun subuh oh yeah g toilet berus gigi , basuh muka , ambil wuduk *erk,perlukah bagitahu?* kena la bagitahu,kalau tak korang ingat aku pengotor! ahaha..Oh ya,lepas itu dah sembahyang aku cek laa fon cikai aku,tengok-tengok ade 3 mesej :) ahaha *bangge*

mesej pertame :
Yue : Usna kompem ke terima UIA?
 mesej kedua :
Choki : Ak pon xpergi..ok
mesej ketiga : *ahaaa this is the point
 Unknown Number : Salam,kak nabila,ni ita..kak nabila sehat .. Tlg saye.. Saye sokmo x konsisten dlm study..Mcm mane nk buat.. Risau

Oh yeahh,tersenyum-senyum aku bace!hee adik dorm aku ingat kat aku lagi laa weh..korang ade??hahah
Rindu Rindu Rindu Rindu korang semua :) :) alaaa nak tidur kat dorm before masuk u boleh ? hmmmm :(
Meh sini nak mention sikit name budak budak kiut Suwaibah ni ahahah
 Aini , Sue , Teha ,Mimi , Nadh ,  Sue (kecik) , Ainnun , Syida , Eyqah ,  
alaaa ade lagi soranggg!name dia ni payah pulak nak ingat hehe aaaaa daa dapat!! NIZA
aku paling tua :D

Family of Suwaibah :)

love you jugak lah!


Zue Inner Arfah !!!!jom kite check-in semalam kat suwaibah!! ahahahah best nyee :) :D  Kite amik katil masing-masing..ahahahha 

Assalamualaikum :)

oh ye sini-sini ade nota kaki : Saya tak akan lupe korang , InsyaAllah :)

No comments:

Post a Comment

Jzkk evelibodi !